Consultant vânzări


Responsabilități:
  1. Promovarea și comercializarea mărfii companiei;

  2. Consultarea clienților privind sortimentul, calitatea și prețurile produselor;

  3. Crearea ofertelor pentru clienți;

  4. Supravegherea procesului de facturare, încasare a banilor și de livrare a produselor;

  5.  Amenajarea și supravegherea vitrinei.

Cerințe:
  1. Studii superioare Tehnice sau Economice (constituie un avantaj);

  2. Abilități de a prezenta, negocia și convinge;

  3. Abilități de comunicare cu clienții;

  4. Dorința de dezvoltare, capacitatea de a învăța lucruri noi;

  5. Persoană responsabilă, activă, orientată spre rezultat, abilități organizatorice;

  6. Experiența în vânzări va constitui un avantaj;

  7. Utilizator PC (Microsoft Office, Internet);

  8. Cunoașterea limbilor română și rusă.

Compania oferă:
  1. Angajare oficială în câmpul muncii;

  2. Salariu motivant;

  3. Pachet social compet;

  4. Un mediu de lucru activ;

  5. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e- mail: [email protected], cu indicarea postului pentru care se aplică. Sau completați forma online:

Tel./Fax: 060502447

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Close

Formular de contact



* – Câmpuri obligatorii

Achitare in rate
Simplex service
Termeni conditii de livrare
Responsabilitatea sociala
Ai nevoie de instalator

Adăugat cu succes în wishlist

+373 79 02 02 06
Luni-vineri08:00 - 18:00
Sâmbătă08:00 - 16:00
DuminicăZi liberă
Introdu datele de contact și revenim cu un apel!